Bedrijfsauto verzekering
Hier tekst
Hier tekst
Om jouw bezoek aan onze website nóg makkelijker en persoonlijker te maken zetten we cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) in. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen informatie over jou verzamelen en jouw internetgedrag binnen (en mogelijk ook buiten) onze website volgen. Met deze informatie passen wij en derde partijen content of advertenties aan jouw interesses en profiel aan. Daarnaast is het dankzij cookies mogelijk informatie te delen via social media. Lees hier meer over in onze Privacy- en cookieverklaring.
Slotverklaring
Met het accorderen van deze online aanvraag verklaar je:
Opschortende voorwaarden
De verzekeringsovereenkomst komt niet tot stand als jij of één van de (mede)verzekerden of belanghebbenden op een nationale of internationale sanctielijst geregistreerd staan. Dit toetst de verzekeraar soms achteraf. Daarom is er een opschortende voorwaarde van kracht. De opschortende voorwaarde luidt als volgt:
De verzekeringsovereenkomst komt alleen tot stand als er voldoende informatie beschikbaar is en uit toetsing niet blijkt dat het verboden is om op grond van Sanctiewet- of regelgeving financiële diensten te verlenen voor of ten behoeve van:
Dit betekent ook dat de voorlopige dekking met terugwerkende kracht vanaf de ingangsdatum komt te vervallen indien blijkt dat jij of één van de (mede)verzekerden of belanghebbenden op een nationale of internationale sanctielijst geregistreerd staan. De voorlopige dekking heeft dan als het ware nooit bestaan en je bent dan dus vanaf de ingangsdatum niet verzekerd (geweest).
Je verzekering annuleren
Wil je de verzekering annuleren? Dan dien je dat schriftelijk (in een brief of per e-mail) binnen 14 dagen na ontvangst van de polis aan ons door te geven. Als je binnen die 14 dagen een schade hebt gemeld die jouw autoverzekering volgens de voorwaarden vergoedt, dan kun je de verzekering niet meer annuleren.
Premie
Op onze website en in je offerte vind je jouw persoonlijke premie. De premie is berekend op basis van de door jou verstrekte gegevens. De premie is onder voorbehoud van (tarief)wijzigingen, (programmeer)fouten en definitieve goedkeuring door de verzekeraar. De berekende premie is inclusief 21% assurantiebelasting en administratiekosten.
Klachten
Als je niet tevreden bent over de dienstverlening van Optima hypotheken en Verzekeringen , dan kun je een klacht bij ons indienen. Op deze manier kunnen wij onze dienstverlening nog beter afstemmen op uw wensen. Je kunt een klacht indienen , dit kan naar klachten@optima.nl Jouw klacht wordt dan direct doorverwezen naar een toegewezen persoon, die verantwoordelijk wordt voor de afhandeling van jouw klacht.
Als de afhandeling van jouw klacht door Optima niet bevredigend is, kun je je wenden tot de Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Postbus 93257, 2509 AG Den Haag, telefoon: 0900-3552248). Als je geen gebruik wilt maken van deze klachtenbehandelingsprocedure of je bent het niet eens met de behandeling of uitkomst hiervan, kun je het geschil voorleggen aan de bevoegde rechter.